vrf ?

hej idag har jag varit i stallet i 5 tim. men jag har inte ridit bara borstat pennie mm. Jag kunde inte rida för chili hade tappat skon, så hela hoven hade gått sunder ( eller vad det heter? ) så det gick inte att sätta på en ny sko. Så man var tvungen att lima på en sko, men det kan man inte göra själv. men iaf så skull edom åka in till ale ( till veterinären ) . men så kan ju inte chili lastats. så vi försöte i 2 timmar ungefär! så gck det inte. så då fick susanne åka till ale och köpa gips! så hon får gipsa hoven igen. innan hovslagan från ale kommer. Sen så var mamma försenad så hon kom 1 tim 30 min. så då fick vi vänta på henne. men då hade vi inte så mycket att göra. så vi gick ut till hästarna i hagen osv. men sne kom mamma så åkte vi hem, och till solberga och köpte glass :D
så nu är jag hemma och har precis duschat och gjort mig i ordning. vi ska ju på kalas ;)  men nu tror jag att dom andra också är klara så jag får nog dra mig från datorn. jag kommer inte blogga något mer idag heller. hejdå <3
detta köpte jag igår.
det var det jag köpte igrå, kanske inte världens bästa bilder men det får duga.
sen när vi var på väg till frölunda torg såg vi en last bil som såg lite rolig ut.
det är färgen som har låsnat :) det ser ut som en tjej om ni inte tänkte på det ;) <3
hejdå // Anna

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

fina kläder, haha det gjorde det! <3

2012-06-02 @ 17:04:11
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0