emma sova här! <3

heej idag i skolan så hade vi np prov tror det gick bra man skulle typ prata om en fritids intresse man hade så det var bra. :)
så skulle jag vara med emma men då undra hon om vi kunde passa hennes hundvalp för hennes mamma skulle göra något. så då gjorde vi det efter skolan :) hennes hundvalp är verkligen hur söt som helst :) <3

men sen kom hennes mamma och körde hem oss.
när vi kom hem så käkä vi lite och sen baka vi sega chokladrutor dom blev skit goda :)
sen hoppa vi lite studsmatta :)
men nu kollar vi på Kony 2012
men sen ska emma sova här också :) (Y)
och imon morgon ska jag följa med till ebbas och emmas sköthästar :)
skojit men det är det jag ska göra men jag vet inte om jag bloggar mer idag men kanske?
men vi hörs sen då kanske?
hejdå!



Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0