fotograferad :D

heej nu har jag kommit hemm från beatrice. igår så gick vi på promenad med chilli :) blev rätt trötta i benen :O
sen så bäddade vi lite för jag skulle sova över hos henne :) efter det så käkade vi lite mat gott :) sen kollade vi på en häst film kommer inte ihåg vad den hette menmen det var det vi gjorde igår :) men idag så gick vi upp ungefär kl 08.30 eller nåt. så gick vi ner och åt frukost. efter det så gjorde vi oss iordning. sen åkte vi till Göteborg och handla lite men jag hitta inget. men vi käka en hamburgare där iaf. sen åkte vi till beatrice morbror (han är fotograf) så han skulle test fota oss. så det blev rätt många bilder tror jag :) och fina hoppas jag på. han hade en egen studio så det var jätte roligt. men ja har inga bilder så det kommer inga bilder än på ett tag. ja sen åkte vi och lämna beatrice hos amanda på ett kalas. sen körde beatrice föräldrar hem mig så nu fikar jag lite eller jag har redan fikat. men nu har jag inget mer att skriva om så hejdå hoppas detta inte blev för långt inlägg. :) <3

Kommentarer
Postat av: Jessan :)

hoppas det blev några bra bilder :)<3

2012-03-24 @ 21:18:18
URL: http://heesthumor.blogg.se/
Postat av: //Issan<3

jätte roligt var det :D<3

2012-03-25 @ 16:48:45
URL: http://bissaann.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0