God morgon :D

Heej!
Ledsen att ja inte bloggade så mycket igår, ja sov över hos Jonna så ja hann inte blogga så mycket vi hade as skojj igår eller iallafall jag hade det :D vi tog 1300 nånting bilder men min kamera fast några bilder var ju lite suddiga och onödiga eller vad man nu ska säga :D Jonna tog kort på mig när ja red :) så det kanske kommer upp någon bild nån gång, ja tog kort på henne när hon red också :)) det var lite roligt för när vi red ut så skulle Ragge rida före och då sprang han iväg i galopp eller kanske inte sprang iväg då men han sprang före in i skogen på alla grenar typ och ja tappade stigbygeln ;) och nästa gång han sprang före så sprang han bredvid ett träd med massa grenar som ja fick på mig :/ men Jonna verkade ha as skojj för hon garvade när ja fick alla grenar på mig :D sen efter ridturen så gick vi på picnik vi gjorde mackor och semlor som vi tog med oss :) vi gick till en Beck det var jätte skojjit :) sen så tog vi MASSA bilder när vi sprang och hoppade lite på en äng :) sen så gick vi hem och spelade kort tror ja om ja minns rätt :D och kollade Facebook (Y) och sen gick vi ut och Jonna skulle rida Puntur och ja fick rida Brennir :) ja red barbacka och i grimma och Jonna red i barbacka-sadel :) det var jätte skojj att rida barbacka :)<3 sen gick vi in och gjorde hamburgare och sen spelade vi kort tills klockan var halv tolv typ :D men nu ska ja dra ses //jessan

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro :)

Hhahah rolig bild! :)



Kommentera min och ebbas blogg också gärna! :) <3

2012-03-04 @ 11:03:35
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0