hål i vatten hinken

heej idag så gick jag lite med pennie i paddocken och så borsta jag henne. :D  och hon var lika pigg som vanligt fast hon var inte lika hetsig som hon var i tisdags :) men sen när jag kom tillbaka så släppte ja in henne i hagen igen. sen efter det så mockade jag hällde upp hö och mat till pennie :) sen släppte jag in hästarna :) så hängde jag upp hönäten och mockade grushagen innan mamma kom. sen så skulle jag ju hälla upp vatten men då såg jag att det var hål i hennes vattenhink sp jag fick gå till den andra a´hagen och hämta den hinken. Så skulle jag gå men då såg jag att det var hål i Chilis och Saschas vatten hink också men då hade dom inte någon till hink (som jag hittade) så jag fick fylla på den ännu mer. så det är det jag har gjort idag men nu ska jag gå in i duschen och kolla lite på tv så
Chili
Pennie
Sascha
Det var hästarna i stallet :D

Kommentarer
Postat av: Jessan :)

så fick inte Sascha och Chili något vatten ? <3

2012-03-08 @ 19:21:11
URL: http://heesthumor.blogg.se/
Postat av: //Issan<3

jätte söt är pennie!

2012-03-08 @ 21:02:47
URL: http://bissaann.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0