hur nöjd som helst :D <3

hej nu har jag precis gjort läxan. sen för typ 90 min sen så kom jag hem från stallet.
men idag i stallet hade jag privat lektion.
pennie var verkligen hur duktig som helst :D hon arbeta verkligen fick henne att gå på tygel/form.
så jag är riktigt nöjd sen har jag får en massa bar tips så är jätte glad.
men innan det så åkte jag hem till beatrice fast jag var bara där i 1 timma men vi skulle göra en sak.
men efter det så aa åkte jag till stallet då som ni redan vet.
sen gjorde jag läxan som ni också vet.
men detta vet ni inte.
Nu sitter jag och bloggar :) och snart så blir det duschen och mat är hur hungrig som helst.
men sen så hade vi np prov (nationella prov) idag i skolan men jag tror det gick bra vi hade 2 prov det första var lite svårare men andra var jätte lätt :D så en jätt lyckad dag idag men nu ska jag nog gå in i duschen ;)
jo just det jag har ju skrivit att jag inte kommer att blogga så mycket denna vecka men jag ska försöka blogg iaf 1 inlägg om dagen men det kanske blir mer men nu har ni säkert tröttat på att läsa detta inlägg så här kommer lite bilder också ;) <3
emelie och jag :* <3
världens sötaste ponny :* <3
men nu ska jag äta så ni får ha det så bra
så hejdå ses :* <3 :)

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

va roligt att de gick så bra!

2012-03-20 @ 19:53:24
URL: http://bissaann.blogg.se/
Postat av: Carro :)

Kul att du fick henne att gå fint! :) <3



kommentera våran blogg? :) <3

2012-03-21 @ 13:36:42
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0