ingen bloggning igår :(

heej sorry att jag inte blogga igår men jag hann inte :/. Men ihelgen så har jag ju varit hos jessica och vi har haft skit skoj. Vi var på någon marknad, var vid godis lagret osv. Men sen när vi hade kommit hem så lekte vi körra gömma med tuva så sprang vi ut genom garaget så att tuva inte skule hitta oss så såg vi ett döt råddjur som hade blivit på körd så stog vi och kolla på den så märkte vi att vi stog i blog. blää :) så du var vi tvungna  att gå hem sen så gjorde vi inte så mycket mer den dan mer än att vi kolla på tv och lite sånt. Sen på söndagen så lekte vi körra gömma igen med tuva fast då sprang vi inte ut :) jo just det på lördag fick jag ett sms på mobilen så sog det trvat janne så var det massa nummer så vi tänkte att vi skulle testa ifall att vi vann något och gissa om vi vann? vi vann 4000 kr så hoppas att jag får ett till sms. men vi har rast nu så jag kan inte blogga mer nu men jag bloggar mer ieftermiddag vad vi har gjort men det var iallafall den roligaste helgen på jätte länge :D

Kommentarer
Postat av: Jessan :)

vaa!!! 4000kr ! ?! coolt <3 ;)

2012-03-05 @ 13:06:04
URL: http://heesthumor.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0