inget att göra :(

hej nu är jag tillbaka men det kommer inte bli så mycket uppdatering på min sida :( hinner inte. men denna vackan har jag typ inte ridit något. För i Onsdags så var det en som magsserade (stav) pennie och hon hade fått låsningar i bogen ochi ryggen (vet inte riktigt vad det innebär) men så hon fick inte ridas förren idag men idag kan jag inte rida så det får nog bli imorgon :) men jag kanske skulle vara med emelie men det får nog bli efter jag har ridit :) men nu har jag precis kommit hem från skolan :) idag har vi varit och kollas på isshow var rätt roligt faktiskt fattar inte hur man kan åka så bra på skridskor. och nu kollar jag på tv och trökar! ska kanske städa marsvins buren sen. men sen så ska jag nog inte göra så mycket mer.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
imon så ska jag rida pennie blir i paddocken tror jag. sen kanske vara med emelie tror jag =)
Sen på Tisdag så ska alla tjejer ta en SPRUTA hatar verkligen sprutor men måste ta den :(
men nu har jag inget mer att skriva. men som jag skrev förut så kommer jag nog inte att blogga så mycket men ni har ju jessica. kommer nog blogga när jag kan och hinner :) men nu så ska jag fortsätta att tröka så ni får ha det så bra så HEJDÅ <3
lite nyfiken :)

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

sööta ! <3

2012-03-30 @ 22:36:41
URL: http://nattstad.se/bissan

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0