jag vet :(

hej jag är usel på att blogga men jag hinner verkligen inte men ska försöka göra ett inlägg om dagen iallafall tur att jag har jessica :D <3
men i söndags så red jag pennie och det gick jätte bra :) men vi red bara i paddocken, då blev det gallopp, trav och skritt hon var svettig efter det passet :)
och igår så gjoder jag inte så mycket eller jo var med paulina och jag följde med henne till Minna (hennes sköthäst) :) så dom red och jag gick me.
och idag så har jag varit i skolan som vanligt gjode ungfär samma saker som jessica fast vi hade ingen idrott. sen när jag kom hem från skolan så käka jag och sen åkte till pennie :)
hon var jätte duktig idag också vi red i ungefär 45 min :) vi galloperade, trava och skritta samma sakaer som i söndags :)
sen när jag var klar så mockade jag och borsta i stallet :) och fixa hö och mat osv..
men sen så ringde mamma och sa att hon slutade kl 6 så då hade jag inget att göra då. eller jo det hade jag ju :) skoaj bara. så då gick jag ut i hagen satt mig ner vid hästara och borsta dom snacka om myskigt :) fast nu har flugorna börja kommit sp det är JOBBIGT :O
men får väl kanske köpa flugspräj eller nåt sånt :)
imon så ska jag nog till pennie och rida :) <3 och så är det ju skola vi har round up (eneglska prov) trök!!! menmen det är inget att göra åt.
men nu så ska jag nog äta lite och gå in i duschen så måste dra men vi hörs väl? hejdå :)
just det jag har ju sovit över hos beatrice och då bada vi i havet :)
det var inte så kallat som jag trodde :)

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0