Ponnyagility?

hej idag var jag hos Pennie och det blev ingen ridning för mamma sa att hon kom tidigare än vad hon gjorde men vi gjorde hon jätte fin :) Sen gjorde vi Cili jätte fin också men sen så skulle susanne longrea han. Men sen efter ågra varv så flippa han ut men sen gick det bra igen :) men då blev s
Susanne snurig så vi släppte han läs i paddocken. snacka om han blev glad han gallopra o gallopera och sparka o sparka skulle filmat men då blev han trött. Men sen så kanske jag ska börja träna ponnyagility för det skulle Pennie tycka vara roligt sa susanne men får se men jag tror det :D men nu ska jag äta lite smörgos och jag bloggar inte mer idag eller imon kanske på söndag vet inte än men ni får ha det så bra hejdå

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

vad är de för häst... susanne? :D

2012-03-03 @ 13:05:57
URL: http://bissaann.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0