saknar dom GRYMT mycket <3

heej, idag har jag varit hos pennie och det gick la bra. det är bara i höger varvet som det är svårt att få henne att gå på spåret. men det är ju för hennes möskler eller nått. så vi måste få henne att bli duktig för det är därför att hon har fått låsningar i ryggen. så det får bli MYCKET jobb på det. men sen red jag i vänster varvet en liten stund och då var hon hur duktg som helst :D <3
så är stolt över min lilla pennie :) <3   men nu så väntar jag på emme att hon ska komma hem. ska nog sova över där i natt :))
så det ska bli skojjit :D så det är det jag ska göra idag :) men imon så ska jag och rida pennie igen :) hoppas att hon är lika duktig igen, fast det är hon säkert :))
sen ska jag inte göra något mer imon tror jag.
men det är väl det jag ska göra idag & imorgon men jag bloggar kanske inte mer idag så ni får ha det
(skriver typ "ni får ha det" hela tiden måste skriva något annat) men nu får jga väl skriva "vi ses väl"  det blir bättre :)) men nu har jag verkligen inget mer att skriva så vi ses väl igen ?
men hejdå :) <3
mina älsklingar saknar dom GRYMT mycket måste och hälsa på dom snart (MÅSTE)
kommer ALDIG att glömma dom, dom kommer finnas i mitt hjärta hela mitt liv :) <3

Kommentarer
Postat av: Skye <3

:( synd att dom soldes :(

2012-03-31 @ 19:46:06
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0