Skit nöjd med ridningen :D

hej nu har jag kommit hem från stallet. Vi red i paddocken idag igen. Men idag så blev jag värkligen skit nöjd Pennie hon var hur duktig som helst och gjorde "typ" som jag sa till henne. Så idag blev hon värkligen av med massa energi :)
men nu sitter och och nödar data men tror att jag ska duscha snart ;)
Men imon så ska jag rida och du blir det att rida ut innan jag åker till Pennie blir det kanske att vara med emeile? :D <3 Och hoppas att Pennie är lika duktig som idag. Men nu ska jag nog gå och duscha så ha det bra hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jessan :)

vad braa att hon var duktig :)<3

2012-03-01 @ 19:44:56
URL: http://peersiikaa.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0