stackarn :(

hej nu kom jag precis hem från stallet. men förut så berättade susnne vrf pennie var lite osäker eller vad man ska säga.
Men hon frågade dom förra ägarna och då sa dom att dom hade varit duma mot henne när hon gjorde fel blev dom skit sura och slog henne så destumer hon gjorde fel ju mer stryk fick hon :(
men sen när pennie fick skada i bakbena så kunde dom ju inte rida henne så dom hade bara låtit hon så i hagen och dom hade inte kollat på henne på 6 år :( fattar ni ett sånt liv Pennie har haft?
men sen så fick ju susanne henne på evehets foder eller vad det heter så nu har pennie det bra :)
så nu måste vi få henne att  hon blir mer säker och idag var hon jätte duktig vi red i paddocken och hon lysnade jätte bra sen var hon jätte lungn så jag är verkligen JÄTTE nöjd med henne idag
:D så man får hoppas att hon bir säker igen.
sen hade jag ju skrivit att hon hade stegrat med mig och det var bara för att hon fick panik och inte visste vad hon skulle göra för hon tänkte väl att hon skulle få stryk stackan :(
men imon så ska jag dit igen tror att jag går med henne i paddocken och ser om hon är lika duktig då.
och då ska inte susanne vara med för det ska komma en tränare och träna miljö träning med Chili så får se hur det går :)
men nu ska jag nog duscha och äta lite så vi hörs senare hejå
älskar dej <3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0