torget :)

hej idag i skolan hade vi det sjuk skön dag :D <3
först börja det med att vi åkte till stenungsund och kollade på lite konst och måla var sin tavla <3
efter det när vi hade kommit tillbaka så fick vi rita eller läsa tyst.
sen så bakade vi chokladbollar och muffins men jag baka chokladbollar :)
när vi var klara med det så fikade vi lite med det vi hade bakat så det har vart en skit skön dag bättre en alla elevensval hittils.
sen när jag kom hem så åt jag lite och hoppade studsmatta med julia :) sen typ vid 4-5 så åkte jag och mamma till stenungsund och handlade kläder och skor till mig.
men nu så kollar jag bara på tv och sitter vi datorn.
men nu ska jag vara lite social så hejdå bloggar mer imon <3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0