varit med Beatrice <3

Vet det är dålig uppdatering från min sida men jag ska bättra mig, LOVAR!!!

men idag har jag varit med beatrice idag har varit sjukt kul måste göras om :D <3

men idag så har vi varit vid havet och fotat kommer bilder <3
sen så har vi kollat på tv och käkat och lite sånt :D men nu så sitter jag här hemma och kolalar på tv och sitter med datan. och idag har detju varit elevens val i skolan och jag hade också sysläjde som jessica :D fast jag gjorde ett armbamd av päler typ men jag fick inte hem den idag men det kommer en bild när jag får den :)
men sen ska jag nog äta lite godis (Y) men imon så ska jag rida pennie och vara med emelie eller a hon ska vara här och kolla på medlodifestivalen :)
vem tror ni kommer vinna?

här komemr några bilder vi tog =)






'
älskar dej Beatrice <3
Det var några bilder men nu ska jag nog äta lite hejdå <3

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

gumman , älskar dig också! :'''')<333

2012-03-09 @ 22:50:06
URL: http://bissaann.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0