vad händer?

hej vad är det som händer?
men nu till vad jag har gjort idag. Jo idag har jag varit  skolan som vanligt. trök menmen. Sen efter skolan så åkte jag till pennie och mockade och lite sånt, Sen kom susanne och då red vi ut men pennie var VÄRKLIGEN pigg så när vi skulle trave på en grus väg så ville hon bara sticka med mig! men sen så skulle vi vända och då stegra hon nästan raklång så det lite läskigt så susanne tod henne en liten bit och jag tod Cili. M<en pennie lyssna värkligen inte på något man gjorde så det var inte så lyckat. Men sen när vi kom till stallet ville jag rida henne lite ändå så då red vii i paddocken och då var hon "jäte" duktig i skilnad var hon var innan :). så hon lunga ner sig lite så hon inte var så hetsig som hon var när vi red ut. men sen kom vi tillbaka och då gav jag henne lite mat och vattem sen kom mamma så det är det jag har gjort idag. :D men imon blir det ingen ridning för vi ska och klippa oss och handla lite kläder och skor tror jag :D men på torsdag så ska jag rida henne igen och hoppas på att det går bättre ;) se det är de jag ska göra och har gjort men nu ska jag gå in i duschen och sen kolla på tv och äta lite men jag bloggar mer imon så hejdå

Kommentarer
Postat av: Jessan :)

läskigt att hon stegrade ..<3

2012-03-07 @ 07:17:27
URL: http://heesthumor.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0