värt att läsa! kommentera gärna!

hej idag i skolan var det hur tråkigt som hälst. sen efter skolan så stack jag ju till stallet och red pennie. och då tänkte susanne att hon inte skulle rida idag att hon skulle gå med och kolla vrf hon är som hon är. (låter lite konstigt) men så skulle jag rida i skogen så var hon lung i början sen så börja hon bli lite och ville sticka men det gick bra :) sen skulle jag rida över en liten baka och när jag kom ner från baken så började hon hoppa och sparka i luften tur att jag inte ramla av. men då sa suanne att jag skulle hoppa av när jag kunde så då gjorde jag det. så skulle susanne ta henne och gå och pennie var verkligen hur jobbig som helst. hon ville liksom bara stegra och dra iväg men då skulle hon ju kanske ska sej. :( men sen så började hon stegra mot susanne och ville spriga över henne men det gick bra som tur va. men det tog typ 45 min för oss att gå hem och vi var bara 5 min från stallet. för vi fick stanne och lungna sig. Susanne har aldrig varit med om en häst som pennie ar idag och hon har ridit i 20 år hon kunde knapt hålla kvar henne när hon gick :( men nu ska pennie få stå och inte bli riden tills på lördag för då kommer än som är duktig på såna hästar som pennie är. och 28 mars så ska det komma en som ska magsera (stav) henne och kolla ifall det är för att hon har ont någon stans tex. ryggen, något bakben osv... så det var inte så lyckad dag idag. men om det är någon som har en tanke vad det kan vara så säg det gärna eller skicka in en kommentar för vi gör allt för detta ska bli bra så är tacksam för alla förslag. men nu ska jag nog hoppa in i duschen och äta lite. sorry om det blev ett väldigt långt inlägg men det har hänt så mycke idag som jag var tvungen att skriva om. detta få bli det sista inlägget för jag kommer inte att ha något att skriva om senare men vi hörs väl? hejdå

Kommentarer
Postat av: Carro :)

Oj, hon verkar lite busig ^^)



Kommentera gärna min blogg också :) <3

2012-03-15 @ 19:03:46
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/
Postat av: //Issan<3

hoppas de blir bra! ! <333

2012-03-15 @ 19:31:56
URL: http://bissaann.blogg.se/
Postat av: Jessan :)

hoppas hon inte har ont någon stans <3

2012-03-15 @ 19:56:46
URL: http://heesthumor.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0