bada igen snart (Y)

hej nu bloggade inte jessica igår så ni fick vara utan oss. men nu är jag med emme och fia. Men sen ska vi hoppa studsmatta och bada (Y)  och sen är det ju fredag så det är hur gött som helst :D
vill ni veta en sak ?
på måndag så ska vi få reda på klasserna som vi ska gå i 7:an :D   jag hoppas att jag får en bra klass :)
mn nu ska ni får veta en tråkig sak... jag kommer inte att få rida pennie innan söndag :( men jag får väl vänta.
men ni har jag inget mer att blogga om, men jag bloggar ju inte imorgon med det gör säkert jessica ;)
just det statesticken (stav) är sjukt dålig, men det bättrar sig säkert :P
Tack och hej leverpastej :D // anna
hejdå
älskar denna bild, blirså glad av att se den  <3
älskar dej Emelie. bye bye igen

Kommentarer
Postat av: ebba! <3

sööta! :) <3

2012-05-26 @ 17:37:03
URL: http://ponnygalningarnaaa.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0