fråga <3

hej jag fick en fråga av skye förut 
vi lägger ut dom när vi är med varann någon gång, blir nog kanske till veckan tror jag :) <3
Men i stallet idag gick det super är skit nöjd med henne nu :) hon kan gå i form/tygel flera varv nu. min duktiga lilla ponny :* men imorgon så ska jag till stallet och rida privatlektion för en som är jätte duktig. sen har hon ridit pennie några gåger, för det är susannes kompis. så hon vet hur pennie är och så :) så det är ju bra. så då ska jag och susanne ha privatlektion med henne imorgon då. sen efter jag har varit i stallet imorgon så ska jag till Liseberg :D jippi. men nu ska jag nog gå ut och hoppa studdsmatta. men jag bloggar inte mer idag blogagr mer imorgon efter hag har varit i Liseberg :) hejdå

Kommentarer
Postat av: Skye <3

oki för tävlingen är slut på onsdag v 20

2012-05-12 @ 23:18:22
URL: http://skyesvardag.blogg.se/
Postat av: Madde

Vinnaren av veckans blogg är uppe nu! Kika in och se efter om det blev du vettja! :)

2012-05-13 @ 11:34:55
URL: http://bymeforyou.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0