Fredag - Prao ;)

heej !
nu är jag hos Jonna och vi gör inte så jätte mycket vi laddar över bilder/filmer från mobilen från när vi filmade från förra veckan! :) men vi ska göra en musikvideo till sexy and i know it, eller jag kanske redan har sagt den men ändå jag vet inte vad jag har sagt riktigt för mitt minne är ej så jätte bra kan man säga, men nu ska jag berätta lite kort om vad vi gjorde på praoen (stav)
vi kom dit och började städa kanin burar det tog 2 timmar att städa alla kanin burar det var ganska mång burar att städa, sen matade dom och gav dom hö och lite sånt typ, sen åkte vi till hästarna värdens sötaste Shettis hade hon men jag tycker att Ragnar är söötast, Shettisen hette Disney och halvblodet hette Naranja typ, men på måndag ska vi ta ut hästarna och göra något kanske rida eller köra jag vet inte riktigt men hon sa att vi skulle göra något med dom :) sen gick vi en promenad med hundarna och sen åkte vi typ hem :/ men efter praon så åkte jag hem och gjorde inte så mycket och sen åkte jag till ukulele kursen och det var sista gången idag så ingen mer ukulele :/
men nu kan jag ju spela så det var ju en bra kurs och sen åkte jag till Jonna och nu är jag här men nu måste jag dra så ses! och jag och anna säger vinnaren i morgon för vi har inte bestämt rikigt än bara så ni vet :)
Tessi hoppar :)

hästgodis :)

Kommentarer
Postat av: anna :)

det var 42 burar ;) <3

2012-05-04 @ 20:38:44
URL: http://heesthumor.blogg.se/
Postat av: Issan

Du kommenterar typ inte min blogg längre...



/ naranja betyder orange och apelsin på spanska :)<3

2012-05-05 @ 09:30:42
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/
Postat av: Anastasia

Hoppar tessi över en korv?! :o

2012-05-05 @ 15:47:55

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0