Hoppning :)

heej !
ledsen at jag inte hinner blogga så mycket men jag har inte tid så mycket nu men jag försöker så mycket jag kan! idag var det ingen skola för det var ju prao igen :) det var roligt att praoa på TeddyTassen och idag fick vi en liten belöning kan man vel säga :) vi fick godis, och någon vitamin och leksaker till kaninerna det var snällt att vi fick det tycker jag eftersom man brukar vel inte få något när man har praoat (asså jag vet inte hur det stavas) och vi tog bilder så det kommer nog upp bilder snart men inte idag för det hinner jag inte för jag har inte laddat över dog än! och när jag kom hem från TeddyTassen och lämnat anna så städade jag kaninburen för mina kaniner det blev jätte bra jag trädade från typ halv 3 till kvart i 5 typ ! sen gick ja in och lagade mat till familjen och sen åkte jag till ridningen :) vi hoppade och jag fick Bandit!<3 det gick bra tycker ja! vi hoppade stutts !! as skoj vi hoppade med 5 hiner :) men inte så högt typ 30-40 typ men det var ju roligt ändå! men nu måste jag dra så ses! bloggar mer senare / imon :D
gammal bild ;) och om du undrar varför jag lutar mig fram så är det för jag är påväg att krama Ragnar tror ja eller så är jag påväg att klappa eller nått :D

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0