Joey!<3

heej !
idag har jag varit med Carro efter skolan :) jag känner mig duktig vi var ute och sprang vi sprang ner till havet jag vet inte hur lång det är men kanske 1-2km kanske jag vet inte helt säkert men det chansar jag på ;) jag kunde inte vara där så länge eftersom Joey skulle komma (Tessis pojkvän) dom kom ihåg varandra! det var ju några månader sedan dom träffades! och dom kanske kommer få valpar tillsammans men bara kanske.. men nu hinner jag inte blogga så mycket för måsta lägga mig för ska upp tidigare imon för mamma ska till sjukhuset och opereras hon ska operera armen eller nått :D så ses!
tog den idag :)
tog den också idag ;)
Joey! visst är han sööt<3
inte värdens bästa bild men ändå :)

Kommentarer
Postat av: Skye <3

åååååå vva fina bilder !!!!!!!! <3

2012-05-08 @ 22:29:18
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0