jörlandaskolan dag

hej nu så sitter jag vid datorn och slappar. idag har jag varit i skolan från 08:00 - 20:00 inte roligt. men idag var det typ inga lektioner. vi kollade på film typ hela dagen. förutom 1 lektion. (Y) så jag har inget mer att skriva om idag.
me imorgon är vi lediga, men sen kl 1 när emelie kommer hem från skolan så ska vi gå hem till henne :)
sen när vi kommer dit så ska vi åka till frölunda torg :) så det skall bli roligt :) men nu är jag svin trött så funderar på att gå och nana men ni får ha det. bloggar mer imorgon. kommer kanske upp bilder på vad jag köper :)
// Anna :) <3

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

anna, det var längesedan du la upp bilder! <3

2012-05-31 @ 22:58:14
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0