Kopperskolansdag :)

Heej nu är jag hos Jonna! Igår hann jag inte blogga för det var kopperskolans-dag och jag hjälpte Jonna från klockan 10 till kl 2 hon hade ju hästarna med sig så det blev ingen ridning men det gör inget jag fick åka vagn efter Ragnar<3 han var duktig han är BÄST !!!<3 och det var jätte roligt att hjälpa till tycker jag! Och när vi kom hem igen satt vi vid datorn ;) och vi satt vid datorn rätt länge men vi kom hem vid 3 för det tar ju en stund att rida och köra hem med vagn så och Jonna red Brennir hem jag åkte vagn med Ragnar, och Jonna kom hem före så när jag var halvvägs mötte jag Jonna och då red hon Punktur! Senare så spelade vi ett fråge spel eller nått till typ 12 och sen gick vi och la oss typ :D men nu måste jag dra så ses //Jessan<3


Kommentarer
Postat av: //Issan<3

va roligt :)<3

2012-05-06 @ 19:52:13
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0