Kycklingar :)))

heej!!
idag har jag varit i skolan ;) vi fick träffa klasserna det första vi gjorde idag! Jag Tyckte våran klass (7B) verkade jätte bra så ja vill inte byta det var synd att ja inte kom med dom i c men ja kom ju med
Ebba, Emma, Carro, Amanda :)
och jag ska inte sluta hålla kontakten med dom andra för bästa vänner glömmer inte varnandra så ja tänker inte glömma mina andra bästisar!!!<3 så jag blev ganska nöjd med klasserna iallafall :)
så jag tror att det kommer blir jätte skojj att byta till en större skola och inte gå på Jörlanda för jag vill träffa nya kompisar och bli vän med andra också :) men jag är jätte glad över klasserna iallafall :)
Men nu ska ja berätta något annat skoj! Jag och mamma ska åka och köpa Kycklingar nu! om dom är tillräkligt (stav) stora så man ser att det är hönor :) Men nu ska ja dra för ska snart åka så ses! :)
Ja och Carro<3 friends 4-ever<33 :)  (jag vet att man inte ska skriva 4-ever)

Kommentarer
Postat av: Ebba och carro! :)

bääääästis. ♥

2012-05-29 @ 18:54:11
URL: http://ponnygalningarnaaa.blogg.se/
Postat av: Skye <3

Sv till jessan : tack <3

Sv till Anna : Visst e den !! <3

2012-05-29 @ 20:18:04
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0