Red privatlektion med Chili

hej nu har jag kommit hem från stallet. Idag red vi privat lektion för susanne & det gick jätte bra. Pennie var också jätte duktig. fast hon är lite dukigare med mig ;) men det är för ja har ridit henne mycket mer :D men vi träna lite dressyr. men nu så tittar jag på tv. men imorgon så kommer jag inte blogga för vi är i skolan från 8 till halv 3 sen börjar vi kl 4 till 8 igen :(   men vi är iaf lediga på fredag. men nu ska jag ut och hoppa studstmatta. hejdå // Anna :)

Kommentarer
Postat av: p a u l i n e ♥ [palosfoto.blogg.se]

SENT SVAR: Åh tack så jättemycket! :) Har du haft en bra dag? kram!

2012-05-31 @ 20:56:11
URL: http://palosfoto.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0