red ut på pennie :D

hej idag har jag och jessica ju praoat, men jessica har ju skrivit vad vi har gjort så jag behöver inte skriva det igen, men hon sa att det var många burar som vi städa och det var 42 stycken. sen hade dom en massa kanin ungar. jag vill köpa 2 stycken :D
men sen när jag kom hem så käka jag lite sen stack jag till pennie :)
och vi red ut idag och hon var jätte duktig, hon stegra inte en ändå gång, så jag och susanne är jätte glada :)
sen mockade jag grushagarna och lite sånt :) Sen  så var det än som Susanne känner som skulle ha en tummkörningskurs så vi skulle ta med pennie och kanske chili och vara med påden så det ska bli jätte roligt :D
så det har varit en väldigt rolig & lyckad dag idag
men nu sak jag kolla lite på tv men jag kanske inte bloggar så mycket mer imorgon, mer än att jag kanske lägger ut vinnaren på bloggen om inte jessan gör det, men vi får se :)
men hejdå
mitt söta lilla marsvin <3
och nu en bild på mig <3

Kommentarer
Postat av: Issan

Den bilden på dig är så fin<3

2012-05-05 @ 09:31:23
Postat av: Skye <3

åå va fin du e !!



och va gulligt marsvin (synd att man är allergisk) :/ <3 ;) :P

2012-05-06 @ 11:45:30
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0