smart häst men har ;) <3

idag så fick Chili av sig gipset, han blev väldigt nöjd. Sen fick dom komma upp till gräshagen alla 3 hästar blev väldigt nöjda. :) Men innan så sparka Pennie ner mellan väggen till boxarna inte så smart, men hon fick sitt straff med ett sår på benet. Hoppas att hon inte gör om samma sak igen :) <3
idag så fick Chili av sig gipset, han blev väldigt nöjd. Sen fick dom komma upp till gräshagen alla 3 hästar blev väldigt nöjda. :) Men innan så sparka Pennie ner mellan väggen till boxarna inte så smart, men hon fick sitt straff med ett sår på benet. Hoppas att hon inte gör om samma sak igen :) <3
så det är det jag har gjort idag, vart i stallet i 6 timmar skit skönt :))
men nu ska jag nog gå och hopp studsmatta men jag bloggar mer sen ha d så gött

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

fattar inte hur hon lyckades :ooo

2012-05-02 @ 15:27:48
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag undrar bara när tävlingen är slut? ((:

2012-05-02 @ 16:15:34
URL: http://paaulinaaekvall.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0