Snart så ;)

heeej!
många har frågat när tävlingen är slut, den är slut snart jag och Anna ska utse vinnaren snart vi lovar ;) ni får ha tålamod och vänta :D och om jag inte har sagt det så är priset ändrat till 100kr på hööks istället för 80kr :) men vi ska utse vinnaren snart!
ledsen att jag inte har bloggat så mycket men jag har ju inte varit hemma jag har varit hos Jonna & Ragge i helgen det har varit roligt tycker ja! men nu snackar vi inte om det jag ska måla naglarna nu eller aa om en stund jag känner att jag måste göra det snart ;) men iallafall under denna tiden som har varit efter skolan har jag inte gjort så mycket jag har varit trött så jag orkade inte rida idag, jag skulle gjort den men jag orkade inte jag var ganska trött när jag kom hem så orkade typ inget! men nu måste jag dra ledsen för kort uppdatering men måste ja gå :)

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0