tävling :)

hej det är många som undrar när tävlingen är slut. men jag och jessan måste hinna kolla på bilderna och se vilken som är finast men det blir nog säkert denna veckan så hål ut. men idag har jag varit i stallet gick med pennie i paddocken hon var jätte duktig, sen red susanne på chili och det gick också väldigt bra, mer än att han var pigg. men jag och emilia emilia har ju sascha som medryttarhäst :) men vi gick lite i paddocken och gjordde lite övningar. men nu så ska jag kolla på bygglov och göra klart läxan men ni får ha det så gött.
är det någon mer än jag som tycker att det är bra att det har blivit så varmt? <3

Kommentarer
Postat av: ßeatrıce ‹3

jaa<3



2012-05-03 @ 06:13:44
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0