tillbaka

hej idag har jag varit i nordens ark med skolan :D såg alla djuren förutom tigrana :D
sen kom vi hem runt 4 och då stack jag till stallet. i stallet så rakade vi pennie sen spolade vi av dom med vatten och sen så gick vi ner till ängen så dom fick torrka.  fina hästar nu ;)
men imorgon så kanske jag ska till stallet om pappa kan köra (hoppas det) .  och då kanske vi går en prommenad för chilis sko var konstig eller jag vet inte avd det var men det var något.  sen kanske om jag hinner ska jag bygga hinder till stallet också, blir väldigt mycket stallet nu :D så det är det jag ska göra.
sen så ska jag och jessica blogga varann dag så ni vet vrf vi inte bloggar så mycket. men nu har jag inget mer att skriva om så bye bye

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0