träffat klasserna :D

hej idag har jag varit i skolan, och vi träffade klasserna som jessica redan har skrivit men iaf. jag kom ju i 7c (tror jag har skrivit det innan?) sen har vi bara gjort ett bildspel rästen av dagen så det har varit chill (Y)
men sen efter skolan så åkte jag hem, var lite med emme. sen när klockan var 16.15 så åkte jag till stallet :)
vi red i paddocken och pennie var väldgigt pigg, men sen vär jag red var hon mega dunnder duktig. hon gick fin i höger varv (skritt & trav) men sen gjorde jag i vänster varv. Då fick jag henne att gå fin i skritt, trav och galopp jätte nöjd. hon gick på tygel/form i galoppen jippi. vi har värkligen gjort framsteg nu :D
och nu har jag precis gjort eng läxa, men den var jätte lätt.
Imorgon ä det som vanligt typ, skola sen på eftermiddagen så ska jag till pennie :)
men då ska jag rida chili & emilia ska rida på pennie (får se om hon sköter sig lika bra?) så ska vi rida privat lektion för susanne :)  (ska börja rida chili lite) så så ser min dag ut imorgon :)
sen har jag tagit lite kort på hästarna men jag ha rinte laddat över dom på datorn än. så det blir någon dag i veckan. hejdå// Anna
just det snart ska jag och hälsa på alcazar och atlet, saknar dom sjukt mycket nu :) (Y)
hejdå <3

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

sv. Vi släppte ut kajsas hästar ;)<3

2012-05-30 @ 06:53:35
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0