wonderful Pennie

hej nu har jag kommit hem från stallet. Pennie var jätte duktig idag :D  vi red ut och hon trava inte iväg en ändå gång :D (stolt) så det gick verkligen super (Y) så nästa gång det blir så här varmt så ska jag och susanne rida ner till havet elr en annan runda som var 1 tim & 30 min lång så nu längtar vi här ;)
men i stallet så fick jag veta en tråkig sak, men jag vill inte skriva det på bloggen, så alla kan se det. :'(
men nu har jag inget att skriva om. men själv tycker jag att jag har varit duktig att blogga igår och idag (Y)
men nu har jag fortfarande inget att skriva om så jag länkar några kompisars bloggar så ni har något att titta på, och sen lite bilder på det så blir det super igen ;)
Beatrice
Emma Nessén
Emma Gatt
Carolina & Ebba
Skyes
Paulina
ni får skriva om jag har glömt någon!
men nu lite bilder :D
det var några bilder men nu börjar den att sega så jag orakar inte mer, hejdå

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

gulliga marsvin!

2012-05-28 @ 11:06:18
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0